Posts

Showing posts from August, 2014

tension

ini la masalahnya nak dapat bantuan duit untuk sambung belajar pun sikit punya susah la. makin susah dibuat makiin ramai la menipunya. aduhai. nak siap kena ada fotostat IC semua adik beradik la. tanggungan. dah tu kalau yang duduk jauh macam mana nak ambik? kita yang memohon orang nak sambung belajar memang la salah satu asnaf kan jadik kenapa nak kena beria mintak dengan IC? aduhai. tension lah macam ni. dah la duit takde. fikir mane nak gagau. dah la susah nak pergi mane-mane. argh tensionnye aku.

tolongla. biarlah setakat ni je mampu usaha ni. aku pun mlas nak menyusahkan orang. kalau nak settle biar la one-off terus settle. nak menyusahkan orang lain skali susahkan sahaja. aduh. susah la hidup bergantung  dengan orang ni :'(