Posts

Showing posts from March, 2013

udang yang di sebalik batu

Image
assalamualaikum wbt :)
hai. aduhai pun.. lamanya tal ber-blog.. hehe :)
ehem..
dan hari ni kita nak cerita tentang udang yang disebalik mee...
udang ape?
udang galah ke udang harimau?
ke udang pengawal pantai? erk




owh, bukan larry
dan.
bukan....

maksud aku, ayuh kita cari dan selongkar hikmah dalam setiap yang berlaku..
banyak di sekeliling aku, yang aku dengar cerita sedihnya..
cerita tensionnya. cerita dukanya..
tapi sebenarnya kalau nak dibandingkan dengan cerita aku aku lagi tension dan duka rasanya..
tapi dorang tak tahu cerita sedih tension duka aku maka dia rasa dialah wanita atau lelaki yang paling duka dan malang.

sedih. tension. rasa dikhianati. rasa hak dirampas. rasa semua menuding jari ke arah kita. rasa semua orang takfaham kita. rasa hanya kita seorang saja di dunia.. rasa kehilangan.. rasa ketensionan.. rasa tidak dipedulikan. rasa semua orang membenci.. rasa semua orang jengkel kepada kita.

cuba tengok balik, kenapa kita rasa begitu.
dan kalau betul, kenapa orang boleh …

hey hey

hey. eh. assalamualaikum !
i'm back !
pehh sakit hati jugak takleh nak akses blog ni.
banyak cerita kot sejak dua menjak ni..
takpe,, we have a few days home
so, we'll see, kalo ada masa I crita semua ye :0
hewhew..
till then daaaaaaaaaaaa <3