entahlah::::::

hey bloggers~
ttbe rasa nak menulis genre len cket malam ni,,
hik3..
menvariasikan blog la katakan~~
macam2 ada ^^
^ye la tu ^
hmm..cepat gak masa berlalu..
terlalu banyak perkara yang blaku sepanjang 'hari2 kemerdekaan' kite kan???
makan.tdo.blajakemahiranhidup.ngadaplappy.facebooking.blogging.tgkciter.
cehh,,bz bonna bunyi tu ye !
sebetulnya,,BORIM hanya tuhan yang tahu,,
bukan ape,masih blom terbiasa dgn hidup baru yang sementara ni,,
n now,,isu terbesar,,result~
haih.
risau btol la,,bila nak kuar result ni,,
banyak sgt dah mitos dan lagenda..
kabar angin,,ke kabar taufan entah..
wait n wait~
yang pasti,SAYA TAKUT!!!!!!!
yeah,
semua org tahu,,
nama nor hidayah md.shukri tak pernah ada dalam list
best student smka naim lilbanat,
dats y aku risau sangat..
aku tahu sape aku...
sob3 ToT..
^aiseyman,,tetibe teremo plak,,hmm,,^
satu je nak mntak dari semua2..
terimalah diri ini seadaya~
tatau la ape rupenya result spm aku..
adakah seperti result2 exam biasa *nauzubillah*
ataupun,
akan berlaku peningkatan mendadak,a.k.a miracle gitu~
ntahla...
kakak2 stpm dah nak ambik result esk,,
best of luck la...
kite2 la jgk dok menahan debaran,,
dok dgr mitos2 tarikh result akn diumumkan~
sampai kapan lagi~~???
hadui~
ntahla....

aku tetap percaya..
walau sekadar bermimpi..
bahawa ada yang akan merealisasikan mimpiku..
untuk dunia yang lebih baik..
DARI DUNIA KECILKU~
maafkan aku..
tertewas,terjatuh,,
melaksanakan tanggungjawabku..

chowzz~

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_