ye dah kot~

bloggie ^^.
hey,,,kdg2 nak ajak anda berbicara ttg diri ni la..
tape kan??
hmm..
as ue all noe,,sari dua neh,ak bad mood cket~
yeah..kawan2 pakat dok tanye..nape??
wonder y..
tday??
alhamdulillah,,much better^^
awl2 ak pon tatau..
keep thinkim,,n ttbe rasa nak cari kwn ak yang PRS sejati,,hihi~
cik farahsyaz,,a.k.a miss jlito,,haha..
then,eskny cari cik aira pulak,,
hari ni rasa nak cari cik amnah,
tapi,,dy ad kat kem desa rimba,,PLKN weyh~
thanx all fwem ^^
masih sudi mendengar...
n noe why ak jd gtu??
hehe,,ak agk dah btol la yg ni punya,
act,td terngiang-ngiang ibu noraini gtau ak masa ak g wat ujian personaliti,
awk ni mmg xleh dok soram2..
n dats da answer !
ak mmg sebox+sedih dok sorang,,
dua bulan dh kot~
haha,,
ak sepi,,sunyi and really miss all my fwem,,
esp 
amnah,kinah,farah,aira,qilah,pujah,haa,nayya,tikah,tirah,wani,
kak ada,kak ina,kak ana,kak mie,kak am,
bilah harun,faizah,amy,fathiah,yati,sueha,
mai,ten anifa,ain,
mizah,sha,zati j,jaa,ten syira,tpah 
tpah??haha,,bdk dom paling happening kot~
,,HAHAHA..
n semo la..


siyes eh,mula2 ak tak tahu,
sampai ak dah wat salah kat soram tu,
menghukum dy,,sorry kawan~
tapi,maybe dy tak prasan,sbb ak memberontak dlm diam,,hehe..
nasib bek lam diam,,hmm..
so,dats it !
tak sabar nak jumpa kawan2,,
sure2 blh jmpa,masa amik result la..
hadui~
ni satu hal lagi,,
harap2 kami2 dapat result cemerlang~~
amiiin~~
hey guys,
MISS.ALL.OF.UE.DAMN.MUCH!!!!

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_