nostalgik_part4

ni pulak lagu tema kemsolat2010.. kas3~ terlalu banyak konflik.. hehe. aku la yang nak lagu ni.. sape leh halang hah? haha. sbb aku kan KD modul,, so, pemilihan lagu tema utk kem adalah di bawah bidang tugas aku.. hehe~~ ramai yang kate,, dayah,, boleh ke?? lagu ni lam bahasa arab.. laju pulak tu... ak senang je jawab, lek r.. meme r bahasa arab... tapi, bulehnye~~ hehe.. buktinya?? terpingapinga +tercengangcengang la bdk2 f1 bila nak nyanyi lagu tema tu.. kenapa?? bukan sebab bhs arab *walopon tu salahsatu faktornya* tapi sbb aku lupa nak letak lirik lagu kat handout bebudak ni.. hihi~~ sorry r dik,, kakdyh bz,, xdey mk molep nak boh gapo lam handout tu,, hik3~~ masa tu pon krisis kekurangan kertas, tmbh ng berita mengejut kemsoo buleh wat tyme tu.. huhu~~ byk hal la derr... agpon,, org len yg bt handout mase tu,, bkn saye.. keh3~~ sorry ya,, so then,, inilah lagunya~~

::: ahlan bina far east ::::



أَهْلاً بِنَا بِتَةِ البِلاَدِ وَمَرْهَباً
جَدَدْتُمُ الْعَهْدِ الَّذِي قَدْ أَخْلَقَى
لاَ تَيْئَسُوا أَنْ تَسْتَرِدُّو مَجْدَكُمْ 
فَلاَ رُبَّ مَغْلُبٍ هَوَاء ثُمَّ ارْتَقَى



مَدَدْ لَهُ الأَمَّالُ فِي أَفْلَكِهَا
خَيطُ الرَّجَاءِ إِلَى الْعُلاَ فَتَسَلَّقَا
فَتَجَسَّمُوا لِلْمَجْدِ كُلِّ عَظِيمَةٍ 
إِنِّيْ رَأَيْتُ الْمَجْدُ صَعْبَ المُرْتَقَى



أَهْلاً بِنَا بِتَةِ البِلاَدِ وَمَرْهَباً
جَدَدْتُمُ الْعَهْدِ الَّذِي قَدْ أَخْلَقَى
لاَ تَيْئَسُوا أَنْ تَسْتَرِدُّو مَجْدَكُمْ 
فَلاَ رُبَّ مَغْلُبٍ هَوَاء ثُمَّ ارْتَقَى



يَا رَسُولَ الله، يَا حَبِيبَ الله، x4



شَامَائِلُهُ مَعَ النَّسِيمِ الصِّبَى
بِأَلْطَفَ مِنْهَا وَزَهْرِ الرِّبَى
كَسَابَ المَحَامِدَ مُنْذُ الصِّبَى
وَعَارَّهُ مِنْ عَارٍ كُلِّ الْمَزَام



يَا رَسُولَ الله، يَا حَبِيبَ الله، x4

hikhik.. oke.. yg ni kite pakejkan dgn video klip ya.. best taw lagu ni, haha..
njoy~~~



Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_