sempurna.

bismillahirrahmanirrahim.. assalamualaikum WBT..

pernah tak kalo tak mulut, hati kita yang membentak, 

alah! SEMUA ORANG SAMA JE LAH! 
and did you know the answer?

jawapannya ialah, sebabnya TAKDE MANUSIA ATAUPUN MAKHLUK2 LAIN YANG SEMPURNA.

yeah. dats the answer.

maka sebab akan ada satu masa, kita akan rasa even orang yang paling dekat dgn kita pun menyakitkan hati kita, 

am i right?

so, lepas2 ni, takpayah la nak kate sangat, 
tak payah nak emo-emo sangat, 
ALAH! SEMUA SAMA JE!
hehe. oke?

yang perlunya, 
teimalah kekurangan orang lain. 
suka je nak ingatkan iri sendiri dan orang lain, kelemahan itulah dirinya yang sebenar kerana kelebihan itu ialah punya Allah SWT =)

got it?
till then, permisi with love <3

ma'assalamah dear readers !

*oke, updated  my dear guest ;-) *


Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_