sum1 pliss?

fuu fuu~

amboi2.. dah berdebu encik belog sayang~ hehe..

hurm.. nothing to say. it isjust,, hah *bunyi nafas panjang dihembus*
takde, bukan mengeluh tapi sumthing like TIRED.
entah laa..

penat lah.. bila tiba masanya perlu kan komitmen dari dua belah pihak, tapi bila hanya satu pihak yang berkomitmen sedangkan satu pihak lagi buat dek, takke saket hati?
bila keadaan memerlukan dua belah pihak untuk menyelesaikan masalah tapi hanya satu pihak je yang bekerja takke parah? kan?

selalu je aku yang nampak terhegeh hegeh. huh.

i'm talking about sumthing related to my past oke,  *but still menyusahkan fikiran dan aktiviti ku sampai sekarang*, not the really current one

kita jalan ke depan. yes. tapi padanglah kiri kanan kita..
mana tahu ade ape2 yang boleh kita tolong. atau mmg ade yang memerlukan kita sbg penolong..
hidup jangan nak 'jual ikan' a.k.a selfish sgt la kan.. masa org ssh kita tanak tolong, nanti ko ssh padan muka kalo org tanak tolong.. kita hidup bermasyarakat... kita buat tak baik kat org nnti ade la karma org buat tak baik kat kita. kita sakitkan, lukakan hati orang nati padan muka kalo orang lukakan kita lagi parah. TAK. aku bukan doakan. tapi bagi peringantan kat diri sendiri dan anda juga. ingat ye, tuha tu maha adil. kalo kita teraniaya, sabar.. tapi kalo kita yang menganiaya, dah dah la.. cukupla stakat tu je kerja keji anda ye.

till then, gotta go, nite,

assalamualaikum :)

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_