kombinasi


yang nak citernya bukanlah siapakah nama mereka.
yang nak cerita juga bukanlah sebab skang ni naim kalo nak keluar kelas kena pakai pas yang baru, sebab masa aku kat sana lagi pon dh kena pakai pas keluar kelas, tapi xde la sesamtek itu. 
heh heh..
yang nak ceritanya pasal baju PRS. dulu hijau sekarang dah jadik purple.
bukan juga pada pertukaran warna tu, tapi pada kombinasinya.
kombinasi ape?
bukanlah pada baju dan tudung purple dgn kain hitam, 
tapi kombinasi apabila si PRS berjalan dengan si pengawas.
biru dan purple.
aku suka.
walaupun suka,
tapi bila tgk kombinasi warna tu macam tangkap syahdu siket.
sebab?
remind me of us, skulmate, dormate, my dearest fren , 
sape?
******
error#nama dan alamat dirahsiakan.
haha..
aku anggap itulah yang mengabadikan segala kenangan semasa di naim.
kenangan yang cuba dilupakan, tetapi tgk2 terabadi sendiri.

# takpe tulis banyak2 dia tak baca. haha *konfiden*

#taksabarnya nak masuk kampus! taksabar nak habes blajar taksabar nak kerja dan taksabar nak jadik kaya!

Comments

  1. oloh, besar bas pas keluar kelas. gilo molek. HAHAHAHA. meme xtubek kelas pah sudoh la gini. nok moteng xleh laaa

    ReplyDelete
  2. haha.. jamey oe f5 gak, besar ni jgk, besar dh so, udoh dh so,, bwk gtu jah,, nk pakai xdop gamok,

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_