Wednesday, May 16, 2012

mmmmmm..

"the sweetest thing when two people miss each other without any communication but they are remembering each other in prayer"

yeah,, harapnya aku juga sedang mengalami perkara sebegitu :P

sekali fikir,, sakitt sangat,, tapi bila fikir balik, yang itu mungkin lebih baik, tak. YAKIN lebih baik..

allah pasti sudah menetapkan sesuatu yang terbaik buat aku..

tapi,, yang pastinya kita pulak takboleh la sekadar bergoyang kaki mengharap situasi baik sendiri..
tapi juga, tersalah langkah susah pulak..
hai manusia ketahuilah bahawa aku ni bukannya jenis yang berhati-hati sangat,,
aku ni bukanlah jenis yang penyabar sangat.. tapi terima kasih kepada anda,, kerana dari ini saye belajar utk jadi lebih berhati-hati,, belajar jadi lebih penyabar... dan yang paling penting saya belajar untuk bertahan dan jadi lebih kuat. 

sekuat TIGER! makanlah biskut TIGER yeaahhhhhh!!

# miss you.

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...