memilih

salam dear peeps :)

sumtimes kan macam, tak semua bnda kita boleh go on
i mean, dalam dalam kta berkawan..
tak semua orang kita boleh masuk kan..

ada yang kita selesa dan ada yang kita rasa macam annoying gilaaaaaaaa



kawan sama-sama perempuan cara perempuan
dan kawan lelaki pon dgn cara lelaki..

kalo yang perempuan ni, ada yang mmg ikhlas berkawan.
ade yang pura-pura berkawan.
pura-pura ats dasar kepentingan peribadi.
huh.
let them be!

ada yang sopan santun dan tak kurang yang kurang ajar..
ade yang paham bahasa , ade yang jenis cepat surrender.
macam macam laah!
nama pon manusia kan,
macam macam ragamnya..


and lelaki pulak..
ada certain-certain ni kita macam senang giler berkawan.
senang di ajak berbincang.. senang berbual..

ada pulak tu yang dari awal-awal kenal lagi macam gedik gile
haaaa jangan pelik laa kakak abang oi, boys pon ade yang gedik jugak.
hmmm
okay, no offense ye !

kadang-kadang bnda yang di bualkan tu bnda yang sama je
tapi ada caranya yang buat kita oke dan selesa
dan ada caranya yang buat kita jadi menyampah
kadang-kadang menyampah giler.

haii tak tau la kenapa..

mungkin sebab aku nih terlalu memilih dalam berkawan
atau,,
mungkin selayaknya mmg begitu?

taktau lah.

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_