Saturday, May 18, 2013

cerita lagii

hurmm hari ni mood baik siket. nak cerita banyak-banyak.

staff hari ni ramai, sbb tgh heavy duty kan skang ni, bilik full so, ssh la kalo staff siket.

pagi tadi, aku dok khusyuk giler hadap pc tgh check room status.
bace ape ntah.
pastu tetibe rasa macam nak angkat muka,
masa tu, aku tengok ada sorang ni, laju je angkat kot dia tutup muka jalan hala ke kaunter

aku macam, 
ehh, sape?
blur-blur gtu,

dalam hati mcm peliknya dia ni, apesal nak tutup,



ke ade orang nak buat seprais dgn aku?



sape yea?

belum sempat aku habes fikir, dia dah sampai dan turunkan kot dari hadang muka dia..

dan sekali lagi cer teka reaksi aku?


??

????????????????

??????????????????























































lambattt.. haha

ni haa reaksi aku :


haha, terus gelak.. korang tahu sape?

Timbalan Rektor HEP UiTM Terengganu
adohai sir Jaie.. 


haha.. siyesly lucu. adoohaiii..
ingatkan sapee la tadi :P


ades.

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...