jangan tanya kenapa

assalamualaikum wbt :)

dan mereka bertanya. kenapa dan kenapa.
kenapa kawan kau lari.
kenapa kau selalu di benci

no. stop asking others

seat calmly and ask YOURSELF.

apa salah kau dah buat. mcm mana perangai kau.
teguran-teguran orang kau terima ke tak?

kalau kau terima, dengan hati terbuka ke dgn perasaan sakit hati kepada yang telah tegur kau

how?

dan bagaimanakau membalas?

eh, orang tegur untuk kebaikan kau jugak.
nak terima taknak terima lantak kau la
aku dah bagitau
kau dengar bagus

kau taknak dengar sampai bila la kau hidup di benci beb

aku tak nafikan kau baik

tapi,
perangai kau tu yang buat aku menyampah
pengotor
menunjuk
suka jeles
panas baran
cakap banyak
tak reti buat keputusan
tak rasional
suka ambik kesempatan
xleh orang lebih dari kau

sorry to say
tapi kalo aku tak bagitau kau xtau kan?
kesian kau

aku harap kau dapat berubah

untuk pengetahuan kau, ramai orang tak suka kau.

(takpe nanti aku bagitau kau semua bnda ni kay )

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_