Friday, June 21, 2013

cerita malas

aku sebenarnya ada masalah tak mengantuk dan masalahnya ialah besok aku ada modul pagi sampai petang.. rancangnya nak study ke ape. tapi end up, macam biasalah tak jadinya nak study. omong kosong. nak mintak maaf kat sape? mintak maaf je kat diri sendiri. haha..
sebenarnya bukan la masalah takleh tdo sangat.. tadi penat sangat rasanya. dah cancel 'appoinment' dgn anis, end up 8.30 lagi zzZZZZzz.. part paling best off fon. haha. dont disturb me. pukul 1 bangun mmg la malas dah nak tdo.. lambat pulak mendalah video ni nak di-upload. playslist aku pon senyap dah. habes lagu dah nak main. (pehh sembang nak kencang padahal saje je main playlist yang ada belas-belas lagu je :3  )

tajuk entry dah tak berinspirasi. haha. gile jgak. banyak cerita mengarut sejak dua menjak ni. ye lah. takkan nak cerita bnda-bnda yang setegheh full je kan. aku ni jenis yang work hard play hard :D

balance kan hdup aku? kan?? kan?? *tanya sambil acu pisau kat leher korang*

semenjakdua menjak ni walaupun kalendar dirinya full je selalu tapi i'ne learnt a lot.
betul-betul nampak sape kawan sape lawan.
nampak sape yang ikhlas sape yang tak
sape yang cerdik sape yang bodoh dan bangang (ambik kau kena kutuk)
tak kurang ade juga yang makan maki hamun aku, hah, ape? ingat aku ni baik sangat ke.
sopan santun tu ade la, tapi bila dah mengamuk aku lupe dah berapa tinggi aku.
kesah pulak aku dgn tinggi semua tu . huh.

*stretching*

hai laa.. aku sebenarnya risau ni.. harap-harap projek mega kitorang foodservice, utk hospitality exhibition ni berjalan lancar. nampak fun tu.. cuma aku harap betul-betul fun.aku harap boleh jadi KP terbaik. aim aku,satu batch dapat A untuk event, maknanya, yg part masa final tu aku takleh tolong korang la.. tapi part organise event tu aku harap korang participate dan bagi kerjasama. dan harap sangat takde gadoh2. takde spoil mood tgh2 tu.. *pgg tg pandang langit dan berdoa*

pape pon, aku sonok keje dgn korang sem ni. mostly dah semakin matured :)
luv uolss. hihi..

ape lagi?
hurmm.. since title pon tak bape nak motivate, so, end sini la. malas dah.

daaaaaaaaaaa.. :)

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...