nostalgik_part6

ah. lagu ni.. terlalu!!! uh!! byk sgt kenangan.. umm...



 ::::: kasihsayang unknown::::

Kasih sayang

Terlalu indah untuk di kenal
Selamanya
Takkan pernah kau buang

Kasih sayang
Tiada pernah kenal usia
Tua muda
Akan menikmatinya

( korus )
Namun jangan engkau lupa
Akan akibat masa nanti
Engkau dapat menderita
Kerana terlena rasa cinta aaa...

Kasih sayang
Terlalu pahit dan menyakitkan
Dan membuat
Remaja patah hati

( ulang dari korus )

Remaja patah hati ( 2X )



lagu ni lagu tema la kot utk kem asat.. huhu~~ besh ah. tringat kat tuan afifi~~ 


one more lagu yg jadik tringat kat kem asat,,


lagu ni,, lagu yang diorang paksa aku utk karok. ah.. ape lah! nak tak nak, mmg kena pilih lagu utk karok.. dyorang letak syarat,, kami nak hidayah pilih lagu genre biasa,, xnak nasyid punye,. hakhak.. berpeluhpeluh aku pilih lagu lam dewan yag ade aircond berkuasa tggi tu!! naseb bek la ad la lagu yg familiar cket ng aku.. huh. so, ni ah lagunya. hakhakhak.. taley blah =.=*




::: kian mawi ::::


Kian jauh kian hilang
kasih antara kita

nampak tenang pada zahirnya
tapi batin terseksa
yang terguris tak nampak di mata 
yang terhiris terluka
sesekali terbit airmata
tahan sebak di dada

Ke manakah nak di bawa
resah kian melanda
di manakah hendak ku khabar
pilu di dalam dada
bila kasih di hujungnya nyawa
rasa ingin dimanja
perasaan pun kian tersentuh
bila rindu ini berlabuh

Korus:
Apakah yang dikejar dalam hidupmu
berkali kukata padamu
kita singgah di dunia yang sementara 
penuh tipu daya

Yang kekal di sana
biarlah kita bersama
usahlah hanyut terus terlena 
kerana dunia

Ulang korus
Ada aku masih ada
kasih belum terhakis
sebenarnya sudah lama 
ku sungguh berkecil hati


ahaks. huhu~~ lawop molep =.=*

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_