Saturday, May 14, 2011

nostalgik_part7

da last song yang terlintas kat kepala aku skang ni. TERlalu bermakna.. lagu tema badar~~~

::::: adakah kau lupa alarmme :::::


Adakah kau lupa 

Kita pernah berjaya

Adakah kau lupa
Kita pernah berkuasa

Memayungi dua pertiga dunia
Menrentas benua melayar samudera
Keimanan juga ketaqwaan
Rahsia mereka capai kejayaan

Bangunlah wahai anak bangsa
Kita bina kekuatan jiwa
Tempuh rintangan perjuangan

Gemilang generasi yang silam
Membawa arus perubahan
Keikhlasan hati dan nurani
Ketulusan jiwa mereka berjuang

Sejarah telah mengajar kita
Budaya Islam di serata dunia
Membina tamadun berjaya
Merubah mengangkat maruah


besh. lagu yang penuh makna utk dijadikan lagu tema badan dakwah dan rohani smkanl~~ huhu~~~ sampai bilabila *insyaallah* aku akn egt lagu ni~~~


and then, lagu ini juga...


lagu sekolah naim~ hahaha..

klik sini aku dh pernah post pon lagu skul aku. hikhik.. 
hmm~~ tu je lah lagulagu yg sgt bermakna.. bagi aku.. 

pmc~~

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...