Wednesday, May 11, 2011

pilihan itu?

sobs..
sero mace nok kecek kelatey gt kea.. ikok ah, pyo2 xpehey gak, panda2 lah.. ho lah.. mugo xlam doh la nak dok kelatey ni.. pah2 ni kecek bunyi ganu taw doh. haha.. ore laen gak, kecek bau budu.. aku,, xdey bau budu eh, mugo buleh U kat dungun,, hehe~~ pah, kiro keputusey muktamad aku dh la.. 21 mei ni.. dafta uitm ganu.. awa dih?? bakpo la ya jadi awa gitu mo nah.. metrik pong masuk 23 mei.. bia ah.. cepak g, cepak abih *panda2 jah* pah, pyo nok ata aku?? huwaaaAAAAA~~~ abah dok dale wak.. kalu nok kiro, xsapa sepuloh aghi dh aku nak g dafta ni.. dey ko abah tubik spita?? abahhhhhhhh~~~~ cepak la tubik spita.. mikey2 mulla, mujo jugok dapak ganu jah.. ho la.. dey jadi gini, wat ko aku buleh jaoh2, sapo nok akok aku?? denge baghe banyok nyo.. naseb baek2.. alhamdulillah~~~~ eh?? kos gapo?? kos dale bahagiye pengurusan perhotelan.. teknologi & pengurusan makeney.. supo taw2 jah aku minat makey..

pah, xlamo dh la aku buleh deting ng belog,, nge fb aku.. xdop doh la pahni.. susoh dh la nok on9 aghi2.. pgak, ak tra ah,, hop ak jji maren tu, insyaalah, nok post jugok sebelong ak g.. hehe~~~ xdop doh la maso free stimbong.. sobs.. tokleh baye gano keadae sano.. saem2 baru.. waaAAA. misti ak miss ko sep2 ni.. lagi2 ko bdk 3 ketol ni,,bedah, amnah,, aira,,. pah, kinah,, farah... semo2 lah.. egt2 la kopre deh.. jg delete nombo talipong dale henset tuh.. kalo henset iley pong, wat la jejak kaseh. kalo tuka nombo tepong jange wat senyak.. oyak la deh... oe doo hop tebaekk ko sep awop...huwaaaAAA~~~ mtop2  la molek2 lakow....

mode :: sedih+nebes

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...