gala genta memoir..

bismillahirrahmanirrahim..

salamullah 'alaikum wbt..

alhamdulillah, betul2 taksangka i u, program yang terlintas dalam kepala secara tibatiba, tibatiba je jadik kenyataan! HAH. legaaaaaaaaaaa... really didnt expect that it will run veeeeeeeeery smooth!
and seriously, never expect that the girls enjoy the programme very very much!

tambah2 lagi masa lagu senam si tommy tu. hahah.. korang nak tgk video tak? haha.
lets roll VT~

video

sronok je kan...

post sal ni, jus nak bagi penghargaan je.. kepada sahabat2 Unit Fasilitator Tingkatan Empat 2009 n Saff Pimpinan BADAR 2010 atas kerjasama menjayakan program.. and tak lupa kpd nik nur fatihah sharir n aina kamil, yang dok usha2 kat skul. hehe.. nway, korang mmg best!

really hope that  this programme will achieve it s goal.. gala genta memoir, yang bermaksd dari segi istilahnya,, bergegarnya seluuuruh loceng2 memori kami bersama2 dahulu.. huhu~ semoga ukhuwwah kita kekal selamanya.. semoga kita samasama berjaya didunia dan akhirat, amiin~

so, thats it!

thanks all.. love ue all damn much!

syukran =)

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_