kecelaruan :::

salam hormat, salam penuh bervisi, salam aspirasi, salamullah 'alaikum.

korang perasa atau tidak, kita sedang bercelaru sekarang ni, kecelaruan apakah?

tapi taktau la kalo aku sorang diri je yang tak mengerti akan situasi ini sebaliknya korang arif dan amat memahami tentangnya.

sebagaimana kita tahu, yang takde gigi itu kanak2 kecil.. takpun warga emas..
tapi, apa pula halnya bila orang dewasa pun takde gigi??

contoh ??


titew tak tahu.

titew adew jew kat siniey

okew jew..

oke, bersangka baik.. dorang fight dgn penyamun yang nak curi beg cik peah,,
and then gigi dorang patah dek ditumbuk...*alahai, penyamun yg ramai ke cik peah yang kena samun ramai sampai ramai yg guna words macam ni? thats why dorang pelat, cakap, or tulis macam xde gigi..

kan??
korang rasa??

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_