aku.bimbang

bimbang? pasal apa?

benda yang paling aku takut ialah apabila orang egt aku sempurna. oh.. sebenarnya tidak. aku hanya manusia biasa.. ade hati perasaan, keinginan macam orang lain..

tapi yang paling aku takut ialah bila orang kata aku berubah.
tak, aku tak pernah berubah.
macam mana korang kenal hidayah shukri, walaupun berpuluh tahun dahulu, tu jugalah hidayah shukri pada masa ini... aku takpernah berubah. 

pakaian? mmg dari dulu pakaianku begitu.
rupa malah ketinggian? gtu jugalah sejak dulu sampai kini..
hahahh.. siyes..

cuma, kalau ada yang berubah pun, cuma sedikit, iaitu dari segi pengetahuan dan kematangan. 
cara nak face semua dugaan cabaran hidup. ya, mungkin dah diupgrade cket.
tapi tetap, kebengongan tu tetap mendapat tempat di hati aku..
haha..

andai hati aku pernah dilukai,
aku tak simpan sampai bernanah, tapi aku bangun sendiri cari penawar,
all by my own!
tapi tidak utk simpan dendam..
sekali aku sayang, aku takbuang rasa tu..
even orang yang nak buang aku..
sebab ape?
sebab aku tahu, seramai mana punn orang yang buat jahat atau tak pedulikan aku,
lagii ramai orang yang buat baik dan masih sudi pedulikan aku, kan?
masih ramai yang tahu dan faham apa itu ertinya sahabat sejati!

yang penting, allah selalu sayang dan pedulikan aku :)

yang pasti, kawan2, teman2 aku jangan takut..
aku, insyaallah, tetap sama seperti dulu,, TAKPERNAH BERUBAH!
cuma andai aku terlaali, tolng ingatkan aku..

ma'assalamah :)

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_