pop out

tiba2 macam terfikir,,, selama ni mampu melupakan,, sbb tak dapat dgr khabar.. but then, bila tiba masanya akan dapat mndengar khabar, adakah keadaan akan kembali seperti dulu?

harap sgt2 bukan begitu.. sebak yang disimpan dalam dada jika diselongkar terburai juga.. jangankan diselongkar, jika disentuh sikitt saja pun pasti akan pecah... dah sarat nak ditanggung...

ya allah.. kuatkan hati aku sehingga tiba saat itu.. kuatkan aku dari saat itu sehingga segalanya selesai...

*itu fitrah !

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_