Friday, August 03, 2012

geram!

Dah lama aku tak menulis. Hari ni aku nak menulis. Sebab ape? Sebab aku GERAM! Woi,, kalo rasa diri tu perfect sgt, kenapa sekeliling kau tu ade jugak benda yang tak kena. Kalau kau cakap tutup aurat tu sekecil-kecil perkara pun tatau nak jaga, yang kau mulut celupar tu bukan ke benda yang kena jaga jugak? Yang kau buat orang membazir tu pun benda yang kena jaga jugak. Yang kau kurang ajar tak tau nak hormat orang tu pun benda yang nak kena jaga jugak? So, sape yang salah sekarang ni?
 Aku tak paham la. Aku ingatkan bila masuk belajar tinggi2 semua boleh jadik pandai yang penting berbudi bahasa, tapi rupanya ramai lagi yang tak cerdik, yang bod*h.
Yang saket ati jugak, eh saya tak pergi sebab taktau sape. Eh, bangang betul. Sakit ati  pulak kite rasa, time nak mintak tolong tau nak mesej, tapi bila kita nak pggl dia boleh pulak kate tak tau. Woi, bukan sekali aku contact kau. Banyak kali dah. Kata tak cerdik kang marah. Tak boleh ke ko nak pikir, tanya ke ni sape,, dah ko pernah contact aku, aku assume ko tau la aku ni sape. Oke, sekali lagi aku rasa nak kate : BOD*H!
*kenapa ramai sangat orang tak tau nak pakai otak skang ni? Sory, jgn cabar kesabaran aku bulan2 puasa ni.huh.

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...