urgh

eiii... aku ni kan, kalo aku respect aku betul-betul respect, tapi sekali aku hilang respect tgk muka pun aku tak hingin. apatah lagi nak bersalam ke ape. ish. geram nye rase! behave la perangai tu. urgh!

perangai buruk? yes i am. aku ni lebih rela sejuta kali orang kate aku ni perangai buruk daripada aku merelakan diri respect orang yang perangai sejuta kali lebuh buruk dari aku. HUH.

aku sombong? memang. aku memang sombong kepada mereka-mereka yang berkelakuan macam hakk tuii. huh.


aku dengan orang, bermula dengan prasangka dan layanan terbaik. terpulang kepada individu itu untuk tentukan macam mana layanan aku kepada dia untuk tempoh waktu seterusnya. sekali aku berkawan, selamanya aku berkawan *kalau orang masih sudi* sekali aku sayang aku betul-betul sayang. sekali aku setia sampai bila-bila aku tak khianati, tapi itu bergantung kepada bagaimana perangai orang di samping aku. kalau dia sudi, kalau tak berperangai, itulah adatnya aku kepada orang, and vice versa !

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_