Saturday, October 27, 2012

lelaki dan HATI perempuan

assalamualaikum wbt~

betul-betulkan duduk anda, selesakan diri meh kita buka cerita.
ehemm

bila sebut tentang lelaki dan hati perempuan. dan aku yang menulis menaip pendapat aku di sini, orang yang di usia awal remaja memang tak selalu berjumpa dgn lelaki di sekolah *yeahh, kan sekolah aku dulu takde lelaki, so mana nak jumpa. hah hah*
bila di tanya tentang hati perempuan :
gals ni memang once boys rapat dgn dia dia akan fikir boys ni suka kat dia ka?
nah, thats the problemo.
bagi aku, it depends on that gals.

ada certain gals yang memang macam tu, and ada certain gals yang tak fikir macam tu.
ada sesetengah ni, mudah bonar tergugat, ter-crush hatinya dengan lelaki. banyak kali cakap siket je, dah mula dahh.. itu yang susahnye. but then tak semua macam tu, ada pulak yang dah memang terang-terang suka kat dia,,selalu msg, call ke, ataupun dah terang2 propose pon buat dekk lagi. so, as i said, it depends on individual.

but then, sejujurnya, hati perempuan mana yang tak tersentuh bila ada orang care pasal dia, ofcourse, selaku girls yang normal, sedikit sebanyak akan tersentuh juga hati dia. tapi sekali lagi, itu juga bergantung kepada seseorang, its either nak mulakan hubungan ataupun sebaliknya..

tapi percayalah, aku tak pernah percaya bila tgk laki pompuan yang selalu bersama-sama, tapi bila orang tanya sebab aku takkan pernah tanya soalan macam tu kat orang, they do not admit it. hello, laki dgn pompuan ni macam magnet kutub utara dgn kutub selatan. tak yah cakap ape lah, lama-lama tertarik, terpaut jugak. kan?

dan bila orang tanya aku, takde pakwe ke? no, i never have even 1.
sebab? sebab aku takut. takut ape? takut macam-macam, segala benda yang patut ditakutkan. takut tuhan tu satu, takut ditinggalkan, takut kecewa, semualah. aku bukan tak berkawan dgn lelaki, yes i am, aku berkawan, cukup la setakat kawan. bagi aku, kalo ada yang betul-betul serius dgn aku, dia bukan melamar aku untuk jadi girlfren ke pompuan simpanan ke ape, tapi akan terus melamar jadi? jadi ape? ye.. pandai...
oke dah larik tajuk.

so, thats it.takleh panjang-panjang dah nanti lagi teruk meroyannya. heh heh.
daaa ^^

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...