Monday, December 24, 2012

banyak~

banyak sebenarnya yang berlaku sejak dua menjak ni. huii. penat. unexpected. seram. rasa nak marah. hebat! haishh.. semua perasaan dah  bercampuk aduk. takpelah. setinggi mana pun ujian tu la kadar termampu kan? allah takkan membebani hambanya melainkan dengan kemampuan hambanya itu.. semoga allah mengukuhkan iman kita semua, semoga dia sntiasa jaga kita.. inshaallah~

nanti mana2 yang boleh share aku share. *tapi mcam xde je, semua private.*
kbye

No comments:

Post a Comment

hiba

rasa seperti tidak mampu ditahan lagi air mata hari ini..  mengalir deras,  walau ditahan terlepas jua jatuh lembut ke pipi.. y...