Saturday, February 02, 2013

and i'm tired

assalamualaikum..

hai. hai. dan hai.

aduii. saket kepala. tak tahu nak fikir. tension. stress. STRESS!
kenapa manusia ni makin besar, bukan makin pandai tapi makin hentah hape-hape??
i'm expecting you to be very professional, but i'm totally wrong.



kalau begini caranya, perlu ke aku fikir lagi hati dan perasaan orang lain sedangkan mereka mereka dan mereka tak pernah nak fikir hati dan perasaan aku??
sakit jatuh ke aku dorang tak pernah nak nampak..
susah aku dorang tak tahu..
yang dorang nampak bila aku dah senang.
pastu nak jeles entah pape.

excuse me!
u didnt feel what i had gone through !
u didnt know how hard it is.
u never understanding what it is.
because u have no idea.
u never face a difficulty like this.
all you know is to get things easily.
ohh, nope.
VERY EASILY.

guys,
u'll never get something that is worth of everything if you create a shortcut.
nak dapat lebih usaha la lebih.

kalo kamu kamu dan kamu usaha sebesar kulit kerang jangan la nak harapkan dapat hasil setinggi gunung abang kakak dan adik-adik oi.
yes.
rezeki..
tapi yang bulat tak datang bergolek, yang pipih tak datang melayang.

one thing that you you and you should always bear in mind is that :
I"M NOT A PERFECT PERSON
ordinary person.
but i do love perfection!

its normal kalo aku buat salah. tapi tolonggg la jangan nak condemn satu kesalahan aku  umpama selama ni semua benda yang aku buat tu salah. didnt u learn about : APPRECIATION??
come on laa.. kita semua dah besar..
aku bukan nak mintak aku dihargai, tapi aku cuma mintak tolong faham yang aku juga MANUSIA.

heyy people :
AKU NI MANUSIA JUGAK.

aku dah penat. sakit sangat kepala ni.
tolong laa.. aku rayu kamu kamu dan kamu
jangan pentingkan diri sendiri..
faham fahamkan situasi yang berlaku.

dan jangan sampai kau kau dan kau yang pentingkan diri sendiri sampai one day aku yang buat hal aku sendiri dan jangan sampai aku yang pentingkan diri aku sendiri.

tapi,
best jugak kalo aku try buat macam gitu.
sebab,
yang aku nampak, kamu kamu dan kamu macam layann je buat bnda macam gtu??
best ea selfish ni???

aku nak tanya la kan..
should i care about others while others never even a second think and care about me??
SHOULD I ?????????
anyone yang nak jawab?

layanan aku sama rata tak kira bangsa atau keturunan atau kewarganegaraan,
sape yang bagi aku perak aku bagi emas kat dia.
sape pernah bagi sampah kat aku, aku senyap dan aku pegi basuh tangan dengan dettol.
bau sampah tu mungkin hilang dek penangan dettol, dan sampah tu mungkin dah dilupuskan, tapi bau tu akan sentiasa ada dalam kepala hotak aku neh sebab sng one day nanti aku dah dapat agak, yang mana sampah dan yang mana emas..

aku suka menari ikut rentak 'pasangan' dan 'muzik' yang dipasang.

aku bukan marah mane pon,
aku cuma

SEDIH.

bod*h la anda.
kasar ye bahasa??
maaf lah. but then someday somehow sometime we need to be HONEST right??????


seriusly aku penat penat dan penat dah dengan semua ni.
setakat aku mampu sabar, ye aku sabar.
dan sekali lagi kalo aku yang salah aku mintak maaf banyak banyak dan banyakbanyak.

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...