Monday, June 24, 2013

FINE reveal

pernah bercakap dgn seorang kawan..
bercerita.
bila cerita pakwe-makwe dibukak, aku bagitau dia,
ak tak suka and tak willing untuk kapel sbb takmau main perasaan.
kalo sape serius come and seek hand for marriage.
hah.
ade jugak org buat ni lamar terus nak kawin,
(lepas aku kate xnak kapel dgn dia)
tapi still xde la kan trima terus.
aku cerita kat mmber aku masa tu.
she was like excited at that time.

aku?

aku cakap ape kat dia :
yang kita tunggu takde pulak nak datang, yang tak tunggu tu laa yang sebok-sebok nak datang

mata dia terus buntang. HAHA.

the big question is : sape yang aku tnggu oii.

gile. boleh pulak terlepas cakap.
nasib baik xtercakap nama individu tersebut.

terus tukar topik. hah langkah selamat. 

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...