Friday, August 02, 2013

daSh

ramai antara rakan-rakanbaru aku yang pelik bila aku guna nama daSh,
oii oii, dah lama kott aku pakai nama tu!
owh ya! lupa pulak, kata pun rakan baru kan.
tak tau ea?
 tapi xpela, sekarang dah tahu kan?
so, you can call me dash. hah ha!
dash stand for dayah shukri.
easy right?
hurm, kenapa tak hidayah shukri?
sbb jadi buruk pulak nama, Hish.
hah. macam bunyi orang merungut je.
saje nak sabotaj nama aku.

tapi kan, dash ni pulak, ramai la pulak orang nak ciplak nama aku. lebuhraya la, air minuman la, jenama motor la..
ape lagi? and latest hari tu aku nampa ade orang pakai baju tulis Dash Berlin.

omooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

mane dia dapat baju tu? nak beli satu *desperate
tapi kenapa dia yang pakai *sakit hati

i love that name, hihi.. banyak maksudnya
lalalala
maksud lagi, cari lerr dalam kamus BI-BM,
kalo rasa pandai, cari la dalam kamus BI-BI
kalo rasa rare, cari la dalam kamus BI-Arab ke, France ke,
pape la, asalkan kamu tahu ape maknanya lagi..

hehe..

nota kaki : i love you, eh,, i love my name. <3

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...