mYbLOggG..

oke. takde sape yg boleh halang.ni blog ak. so then, wape kali nak update pon oke la kan?? haha.. kdg2 kan, rase sedih sgt bila terasa seolaholah dilupakan.. bila kita terbiasa dilayan begitu, kita selalu nakkan layanan yang sama atau yang lebih baek selalu kan?? bila kita dilayan sedikit teruk, ataupon len siket, terasa macam diabaikan dan cam dilupakan gitu kan?? sedih jgak.. kadang2 kita layan org len baek.. kita buat semuanya utk dia.. tapi, kdg2 dy seolaholah melupakan.. seolaholah ape yang kita buat xde nilainya di mata dia.. apekah semua ini??? sedih la begini... adakah kita kdg2 dilukakan sebab kia pernah melukakan?? atau, hanya kita yang suka bermain dgn emosi sendiri?? tak tahu nak cakapa ape lagi lah! wallahu a'lam..


ya allah, tenangkan hati hambamu ini~

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_