Saturday, May 14, 2011

tersedar lagi....

sekali lagi aku tersedar dek disedarkan oleh seorang sahabat... ya.. ak panggil kamu dgn nama seorang sahabat.. rasanya itu title yang selayaknya untukmu temanku =)

terimakasih banyakbanyak..

seoranghidayahharusbangkitkembalidemiseorangfasihah.demisemuatemantemanlaen,demikeluarga.demiagama.demiALLAH.


ya allah,,
terima kasih atas kurniaan temanteman.. sahabatsahabat yang sering menyokong aku dari belakang.. yang takpernah jemu berkongsi suka duka tangis ketawa dgn ku..
aku sayangkan mereka..
aku sayangkan fasihah najmuddin.. aku sayangkan nur amnah duniya.. aku sayangkan siti zubaidah ahmad.. aku sayangkan aira afiqa ahmad sukery.. aku sayangkan nurul sakinah yaacob.. aku sayangkan nur farah syazwani mohd zurhan.. ak sayangkan wan nur aqilah abdullah.....

ya allah. mereka teman terdekatku.. mereka sahabatku.. setia menanggung beban  amanh dari mu.. setia berkongsi airmata duka dan ceria.. setia berkongsi segalagalanya..

ya allah.. rahmati mereka.. keluarga mereka.. sanak saudara mereka... rahmati kami.. berikan kesihatan kepada kami.. berikan kemudahan kepada kami.. sesungguhnya tiada yang mudah kecuali yang engkau permudahkan.. tuntun langkah kami ya allah,.. tuntun langkah kami ke arah keredhaanmu.. tunjukkan kepada kami yang benar sbg benar dan yang batil sbg batil ya allah.. 

ya allah.. mekarkanlah kasih sayang antara kami.. bantulah kami memelihara ukhuwwah yang terjalin antara kami selama ini.. semoga ukhuwwah kami, rasa kasih atr kami,, rasa sayang antara kami adalah sematamata keranaMu ya allah. ya allah.. berilah peluang utk kami merasai kemanisan ukhuwwah fillah selamalamanya ya allah... 
ya allah.. kasihanilah kami,, dan izinkan kami saling menyayangi keranaMU ya allah..

ya allah. ak terlalu sygkan temantemanku... 
sayangilah aku.. sayangilah juga temantemanku.. 

ameen ya rabb...


semoga aku takkan rebah lagi.

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...