which term is better??

Salam ‘alaikum =)
Hmm.. orang bodoh je kan yang akan buat perkara yang tak datangkan manfaat pada diri dia kan? Sedangkan orang-orang yang cerdik takkan buat benda begitu.. biarlah orang lain terseksa, asalkan hanya manfaat yang kita dapat.. walaupun perbuatan yang dianggap takde manfaat pada seseorang tu, pada hakikatnya sangat2 dikehendaki oleh seseorang yang lain..
WAIT.



Or should we call them SELLFISH????
Maybe.. pentingkan diri sendiri lebih tepat la kot gelarannya, and yang lagi satu tu betulla seorang yang bodoh, sebab ape? Sebab taktahu menilai dan taktahu nak reti2 bila orang dah tak appreciate kite..
Ya. Got da answer!
Haih. Bangunlah hati.. lagi banyak perkara yang perlu difikirkan.. bukan benda ni sahaja!

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_