Thursday, October 13, 2011

jalan2 ke sana ke mari~~

assalamualaikum wbt~


hikhik.. nama pon cuti.. rabu ke SMKA NAIM LILBANAT and khamis pulak ke SK ISMAIL PETRA (1).. a.k.a sekolah rendah dulu~~ hmm.. citer ke naim, macam biasalah.. cuma, ya.. tiap kali jengah je ke naim, mesti ada, kalo xbyk pon, sepontet la yang berubah kat mane2.. begitulah..
 sebelom pgi, kitorang bncg gak, nak makan kat mane, sihah kate, dia nak makan kat tempat yang xde aircond, aira kate, kantin la. sekali, kitorng sampai, mmg makan kat tempat yang xde aircond la. ce teka kat mane?? 


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. 

restoreng 5starrrrr naim, iaitu D'mas lorh~ haha.. xsengke i~~ ade ke ustzh pggl kitrg pgi tgk us wos yang tgh handle kem BA kat adk2 f2. hahaha.. pgi je la, TENGOK je oke.. stuck gak la kat dmas,, dok bual2 ng ummi.. hehe.. then, baru pgi area skul.. macam biasala, dgn pelbagai ragam kami yang suka mengomen potpet2 pasal bnda2 yang tak masuk di akal.. heh heh..
*dan sekali lagi, niat hati nak bertemu mata dgn sum1 pon still tak kesampaian jugak.. bz stdy la kot.. huhu.. biarkan..

yang nak citernye, jalan2 ke sekolah rendah dulu.. ye, mmg tak de la ase cam artis sgt kan kalo g melawat sekolah rendah, sebab sejak aku masuk naim, memang tak pernah lagi rasanya jejak kaki ke SKIP 1.. entahla,,, masuk naim jadi bz.. takde pulak masanya nak melawat sekolah rendah.. n macam biasalah, aku ni selalu je tercampak sorang2 di bumi asing kan.. dulu, yang dari SKIP, aku je yang tercampak ke naim.. n skang kat UiTM, aku je yang tercampak dari naim. haha.. lucu, memang lucu =.=*


bukan tu la jugak nak citer, g melawat SKIP pon sbb hari ni ada hari terbuka perpustakaan,, ada pasaria, perpustakaan bergerak dan macam2 lagi la.. bak kata adek aku, zaim,


 "nati ari khamis ni, xkeno bowok duit bank negara malaysia,, kena bowok kupon jah


hmm.. ye lah.. sebab dorang punye pasaria kena guna kupon.. 


memandangkan aku turun sekali dgn adk2 aku g sekolah, maka sampailah ke sana awal~~ wah~~ sambil2 mengimbau kenangan masa muda2 le katekan.. haha.. hadui~ ada persembahan, story telling, lakonan, nasyid, magic, menyanyi dan sebagai nye lah.. malu gak la dok sorang2.. adek2 ak, macam chipsmore.. kejap ade, kejap takde.. jenuh nak carinya.. paling taley blah, ade budak darjah 6 nak tackle aku. WAT?? terasa kemuadaan itu. HAHAH.. aku kate ak dh masuk U tanak caye. wah3~~ haha. lawak sekolah *bukan lawak kampus* adui.. 


bila tgk balik kelas darjah 6 dulu,, hmm.. tengok balik tempat kitorang maen lompat tali dulu,, hehe. tgk tiang2 yang kitorang men "berebut tiang" dulu... tengok tmpat perhimpunan yang dulu tmpat paling boring.. tengok bangunan sekolah yang dulu warne merah maroon dah tukar kale biru.. tengok semua2 lah.. menggamit memorri~~ *nada radio klasik nasional*


aku pon tatau canne aku boleh sampai tergerak hati nak g SKIP.. dh la sorang2. haha. agak la kegilaan tu.. entahla.. fosure, asal hujung minggu je ase cam nak demam skang ni.. demam ape? demam rindu. batuk yang ri tu lagi pon tak ilang2 lagi neh, aduyai~~~ hmm. 


so, xtahulah nak kate ape lagi.. gtu jelah.. 


wuhuu.. gotta go~~~

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...