kepanjangan masa berubah-ubah?

miss 1 : can i talk u for a second??
miss 2 : i donnoe,, second is like a long time..


hey guys.. assalamualaikum wbt...


refer to the dialoge, "second is like a long time" long time??


is it long?? so, thats true,, poet once said that


 'masa ialah satu kuantiti fizik yang abstrak, tidak boleh dipercepat atau dilambatkan, xleh diundur atau dikembalikan, tetapi sentiasa boleh dibuang"


*shift language*

ape yang aku nak fokus ialah, masa ni pelik tau.. akan terasa masa panjang giler bila kita terpisah dgn orang yang kita sayang atau suka.. masa kita tgh sayang dan suka giler2 la kan.. tapi, bila dgn org yang sama, cuma rasa kita yang berbeza, bnda yang sekejap pon rasa cam bertahun-tahun.. tak contact lama pon ase macam kejap. sebab ape? sebab dah tak peduli.. haha. lucu. manusia memang lucu. pelik kan?? aku pon tatau la sebenarnya nak cakap ape lagi.. so,, dats why i'm going to ask ue,, how about ue????



Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_