Tuesday, March 27, 2012

maka bermulalah..

tenenengggg~~*music background*

maka esok, insyaallah bermulalah episod menghadap priuk belanga!

takhabes2 aku nak pk yang bukan2 esok..

bila pk,, esok kang aku g, kitchen tak bukak.. penat2 jalan,, tetiba kitchen kunci, and bila call sir, sir pon kate : alamak,, saya xde kat kampus la.. xyah masuk training la hari ni,,,

err.. nauzubillah..

lagi, lagii aku tringat sir cakap hari tu,, dah ada bdk2 under lecturer pompuan sorang, yang akan stat training awl.. aku pon risau, haiah. lecturer tu banyak punye garam bekem garang laaa. aku ni pukak buat keje xperfetc lagii.. since aku bdk foodservice bukan budak cullinary, so, msh byk skill2 len yang aku tak diajar seperti bdk kulinari. adehh.. kang mati aku kalo kena marah..

adeh. dish dish! pegi men jauh2 la andaian2 buruk,, papepon, esok tetap akan masuk kitchen! esok, rabu.. then khmis kalo masuk pon half day je la... nak gi mbik paspot! yeayy~~

then, jumaat sabtu ahad isnin.. 2hb bertolak ke pulau perhentian~ yiiiiiiiiiiiiiiiha!!

then bila balik, masuk kitchen balik. hikhik~
mase kejap je skang ni, then, habes semua2, balik pahang~ yeaayyyy~ nak g jalan2 taman negara . yeayyy~~

pastu BALIK RUMAH~ double triple YEAAAAAAAAAAAAYYY~

eh, ish,, merancang jauh pulak! --'

kbye

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...