Sunday, March 11, 2012

percaya atau tidak

percaya atau tidak,

aku dari dulu sampai sekarang memang suka stalk orang.
haha.
it doesnt matter la..
orang tersebut ialah orang yang aku benci,
ataupun orang yang aku tgh raguragu asal usulnya,
orang-orang yang meng-admire aku konon2 dorang igt aku taktahu tapi aku dah tahu *kes kantoi*
dan pastinya orang2 yang aku admire dan suka.
hahhahaa..
adoii..

tapi yang aku pelik la setakat ni, kenapa mesti tiap2 orang yang meng-admire aku,
aku akan tahu secara tidak sengaja?? ooohhH... kurniaan tuhan. HAHA..
*sebab aku suka perasan kot, then tgk2 perasan2 tu betol pulakk *

oke, dh stat nonsense.
baik aku blah sebelum keadaan mnjadi semakin teruk dan satu persatu benda terbongkar.
simpan siket rahsia diri. HAHA.

gotta go ;)

No comments:

Post a Comment

will I be better?

 another year will pass.  sekarang pun dah end October.  ah, i'm planning to get a new job. a fresh start. a better pay.  i wish.  tapi ...