sepatah kata 'SEMILIR BAYU'

bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah, adik kakak, pak cik mak cik, dato' datin, tan sri puan sri..hehe..

baru sahaja menyiapkan sebuah lagi cerpen, berjudul SEMILIR BAYU, yang megisahkan tentang sebuah kampung, secara amnya la.. sebuah kampung yang aman damai, masyarakat yang penuh santun..aku pun taknak la cerita panjang-panjang tentang citer ni nanti tak best pula kan, korang nak tahu, bacalah :)

bercakap tentang karya ini,, sebenarnya cetusan ilham pertama sekali adalah untuk menyahut seruan dan cabaran seorang junior yang sama besar je dgn aku,, iaitu sedari nik nur fatihah yang katenya boring je tgk citer selalu ade orang jahat. haha. so, ni citer takde jahat, semua baik2.. haha... dan aku inspirasikan cerita ini daripada lagu nyanyian SAUJANA : LAKARAN MINDA

jadi, taknak dah cakap panjang-panjang, terimalah EPISOD PERTAMA SEMILIR BAYU :)

enjoy your reading guys :) :)

Comments

Popular posts from this blog

diploma pengurusan perkhidmatan makanan > a view

#tipsDekan

be wise_